sanningar

HejHej!

5 sanningar om mig :)

1. Jag tycker inte det finns någon finare hästras än arabiska fullblod!                                                       
2. Jag är sjukt flygrädd fast jag har flugit ca 10 gånger xd                                                                       
3. Jag har klaustrofobi!!                                                                                                                        
4. Jag har linser..                                                                                                                                 
5. jag har haft 8 marsvin, 1 hamster, 1 katt och 5 kaniner, 2 hästar ( Groggy och Diva) och har en hund xd


Groggy :*


Min förra häst Lady Godiva ( Diva)

Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack snälla! det är en korsningsponny från tyskland, okänt hela vägen ;)

2012-03-06 @ 12:24:40
URL: http://teamnyman.se
Postat av: Ellen

fina hästar! :)

2012-03-07 @ 08:49:59
URL: http://mixto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0